חברת הסטארטאפ Optimove, רכשה את חברת Adact הפועלת בתחום פתרונות שיווק מבוססי גיימיפיקציה ("משחוק"). הפלטפורמה של Adact מאפשרת למותגים ליצור חוויות אינטראקטיביות, בהם הגרלות, חידונים ומשחקים והיא תחזק את פתרונות הגיימיפיקציה מבוססי AI של אופטימוב. היא תאפשר ללקוחות אופטימוב, מותגי צרכנות, ספורט וגיימינג מכל העולם, להנות מיכולות משופרות בשימוש במשחקים על מנת להגדיל את קהל הלקוחות, לשמר את הקיימים ולהחזיר לפעילות לקוחות, וזאת ללא צורך בכתיבת קוד.
חברת Adact נוסדה בשנת 2019 ובין לקוחותיה מותגים גלובליים בהם דיסני, סטארבקס ואמזון. בעקבות הרכישה הכלים שפיתחה Adact ימוזגו לתוך פלטפורמת אופטימוב ויאפשרו למותגים להעמיק את מעורבות הלקוחות ולהגדיל את שיעורי ההמרה בעד 80% באמצעות יכולות חדשניות, כולל מיני-משחקים אינטראקטיביים ודפי נחיתה לאיסוף מידע ישיר מלקוחות בהתאם לכללי הפרטיות, התאמת משחקים ללקוחות ספציפיים על פי לימוד העדפותיהם בעזרת בינה מלאכותית ומדידת השפעת החוויה באמצעות קבוצות ביקורת מובנות לצורך הסקת מסקנות ושיפור. אופיטימוב תקים מרכז פיתוח בטאלין בירת אסטוניה, אשר יתמקד בשילוב טכנולוגיית Adact ובהרחבת יכולות הגיימיפיקציה והמעורבות.
פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל Optimove: " פתרונות הגיימיפיקציה של Adact מאפשרים למשווקים ליצור ולהשיק באופן עצמאי קמפיינים אינטראקטיביים שמגבירים מעורבות ושימור לקוחות. לאחר שבחנו מספר ספקים, גילינו כי הטכנולוגיה של Adact היא זו שהכי מתאימה לחזון שלנו שכל אדם יוכל למלא כל תפקיד במערך השיווק בעזרת כלי בינה מלאכותית. הפלטפורמה החכמה, המותאמת והאינטואיטיבית של Adact משלימה היטב את זו של אופטימוב. יחד, אנו מרחיבים את יכולות הגיימיפיקציה, הנאמנות וחוויות השיווק מהדור הבא ומעניקים למותגים דרכים חדשות ומתקדמות למעורבות לקוחות. בכוונתנו להציג את Adact ויכולותיה בכנסOptimove Connect שנערוך ב-19-20 במרץ בלונדון ולהעניק למשווקים אפשרות להתנסות מעשית בבניית קמפיינים באמצעותה."