Fiverr פרסמה בימים האחרונים את דו"ח המגמות העסקיות לאביב 2024. הדו"ח מציג את השירותים הדיגיטליים בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר בחצי השנה האחרונה, מבין מיליוני החיפושים בזירת המסחר עולה כי חברות מחפשות חדשנות טכנולוגית בכדי למנף הזדמנויות עסקיות:

1.      עסקים מתייעצים עם מומחים פרילנסרים כדי לשפר את ביצועי העסק וניהולו.

2.      חברות חדשניות שואפות ליישם בינה מלאכותית באופרציות השיווק והעיבוד שלהן.

3.      עסקי קמעונאות ומותגי מוצרי צריכה משקיעים מאמצים בשיפור האריזות, כדי לענות על צרכי קהל גלובלי שהופך להיות מתוחכם יותר.

להלן המגמות הגלובליות שצמחו באופן המשמעותי ביותר בחצי השנה האחרונה:

מינוף בינה מלאכותית להעצמת ופיתוח עסקים

השנה האחרונה סיפקה לעסקים אפשרות להתנסות בכלי בינה מלאכותית. נראה ש-2024 מסמנת בבירור גישה יותר ממוקדת ואסטרטגית בנוגע לשילוב בינה מלאכותית בארגונים. מגמות החיפוש הנוכחיות מדגישות שעסקים ממשיכים לייעל את תהליכי הבינה המלאכותית שלהם על ידי שילוב פרילנסרים, במטרה ליצור תוכניות בינה מלאכותית גנרטיביות ולשלב כלי בינה מלאכותית יעילים נוספים בליבת אסטרטגיות הפעילות, השיווק והמדיה החברתית.

  • AI influencer – משפיעני בינה מלאכותית: עלייה של 6305%
  • AI SaaS עלייה של 1461%
  • AI Chatbot  – צ'אטבוט בינה מלאכותית: עלייה של 84%

עסקים חדשים וותיקים פונים ליועצים ומומחים לסיוע באתגרים

עסקים מזהים שהדרך להצלחה יכולה להגיע במספר צורות. מה שעובד ב'חלון ראווה' של אתר סחר אינו בהכרח מה שיעבוד בחלון הראווה של חנות פיזית. לכן עסקים סומכים יותר ויותר על יועצים ומומחים שתפקידם לזהות, לנווט ולפתור בעיות הנוגעות לאתגרי הליבה שלהם. בין אם מדובר בהשקת מיזם חדש או בשיפור אסטרטגיות צמיחה – הפרילנסרים הללו משחקים תפקיד חשוב בהקמה, בניהול ובביצוע בכל נקודות המגע (הסיטואציות בהן יש מגע ישיר עם לקוח) של עסקים כיום.

  • Trademark attorney – עורך דין לסימנים מסחריים: עלייה של 3817%
  • Business Statistics- סטטיסטיקאים לעסקים: עלייה של 2016%
  • Economics – כלכלנים: עלייה של 208%

חברות קמעונאות משדרגות את אסטרטגיית העיצוב והאריזה

מותגי צריכה מתמקדים יותר ויותר בפתרונות חדשניים ויצירתיים לאריזותיהם במטרה לענות על ביקושים משתנים מצד הלקוחות ולשפר את הצעת הערך של המוצר אל מול בסיס לקוחות בינלאומי. בסיועם של מומחי עיצוב אריזה, יוצרים העסקים חוויות מוצר ייחודיות כדי לבדל עצמם בעידן הדיגיטלי וכדי להעלות את מעורבות הצרכן ואת נאמנותו למותג.

  • Mylar Bag- שקיות אחסון: עלייה של 2767%
  • Packaging Box Design- עיצוב קופסת אריזה: עלייה של 1214%
  • Coffee packaging – אריזת קפה: עלייה של 804%.

המגמות הנמצאות בעליה בישראל הן:

  • פרסומות וידאו בטיק טוק – עלייה של 122%
  • מעצבים גרפיים – עלייה של 18%
  • שיווק דיגיטלי – עלייה של 14%

מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של Fiverr : "ממצאי הדו"חות הללו מספקים מבט מרתק לצרכי העבודה של עסקים ולמתרחש בהם. מה שמעניין הוא שלצד הסקרנות המתבקשת בנוגע לבינה המלאכותית, הולכת ומתבססת צמיחה של צרכים עסקיים בסיסיים וחזרה להנאה שבאריזותיהם של מוצרים פיזיים. מחנויות פרטיות עד לחברות בינלאומיות, ארגונים מחפשים פתרונות יעילים לאלמנטים היומיומיים המסורתיים של ניהול עסקים, בעודם מתנסים בטכנולוגיות חדשות כדי לשפר את ביצועיהם ולשרת טוב יותר את לקוחותיהם".

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - מור בסן

תפריט נגישות