דוח חדש של חברת המחקר Omdia מאשרר 15 שנים של חדשנות מובילה
ומציב את Samsung בחזית תעשיית הטלוויזיות.
Israel גאה לשתף כי מחקר שוק חדש של חברת Omdia מצא כי סמסונג מובילה את שוק הטלויזיות הגלובאלי כבר 15 שנה ברציפות. עוד עולה מהמחקר עולה כי סמסונג כבשה נתח בגודל 31.8% מכלל הכנסות שוק הטלוויזיות הגלובלי בהכנסות ברבעון 4 של 2020, ושמרה על נתח השוק השנתי הגדול ביותר לקטגוריה בהכנסות ב-2020 העומד על כ- 31.9%.
היצע נרחב של מסכים
הצמיחה של סמסונג בשוק המסכים משקפת את המחויבות העמוקה של החברה לחוויות הצפייה הביתיות היוקרתיות ביותר. את ההצלחה הגדולה בתחום ניתן לזקוף לזכות הרחבת היצע מסכי ה- QLED השונים, הצמיחה המהירה בפלח המסכים הגדולים במיוחד של מעל 75 אינץ' והרחבת מערך טלוויזיות LifeStyle כמו גם הצגת מוצרים חדשניים בקטגוריות השונות. כל אלו התאפשרו הודות לדחף המתמיד של Samsung לחדש.
"במהלך השנה האחרונה ראינו כיצד שגרה וסגנונות חיים שונים לא רק התפתחו, אלא נפגשו," אמר ג'ונג-הי האן, נשיא Visual Display Business ב-Samsung Electronics." צרכנים משתמשים במסכים כל יום כדי לצרוך בידור, להתחבר לאנשים האהובים, לעבוד, להתאמן בבית ולעשות עוד הרבה יותר. אנחנו ממשיכים להתרגש מהאמון שהחזון והמוצרים שלנו זוכים לו; זה מה שמעודד את הניסיון ללא לאות שלנו לספק חדשנות פורצת דרך ואת חוויית המסך הטובה מסוגה שעומדת בצרכים של הצרכן המודרני."
כשמסתכלים על 15 השנים האחרונות, תכנית הצמיחה והחדשנות של Samsung התממשה בעיקר הודות לשילוב טכנולוגיות פורצות דרך במגוון קטגוריות שונות – מה שאפשר לה להגיע למגוון רחב של צרכנים ולמגוון רחב של מקרי שימוש.
ב-2021 סמסונג צופה לשמר את מעמדה בשוק כמובילה בתעשייה הודות להרחבת קו המוצרים המרכזי שלה – בעיקר בעזרת שילוב טכנולוגיה ותכונות קנייניות בכל סדרות מכשירי הטלוויזיה. בין אלו ניתן למנות גם את זה את סדרת Neo QLED החדשה של Samsung, ביחד עם מסכי ה- MICRO LED של החברה , טלוויזיות LifeStyle ומערך תפעול חוצה-חברה המבוסס על תוכניות קיימות לטווח הארוך.
סמסונג גם מתחייבת להמשיך להשקיע מאמצים רבים במחקר ופיתוח מוצרים ייעודיים בעולמות העסקיים מתוך הרצון לחזק ולהעשיר את מגוון ההיצע הטכנולוגי והחדשנות שלה בתחום.