בפאנל הבידור אשר מניע את התעשייה שהתקיים בפסטיבל החדשנות – DLD TEL AVIV ציינה אנה פלקין, מנהלת מחלקת לקוחות עסקיים, טיקטוק ישראל: "מעולם התחרות על תשומת ליבו של הצרכן לא הייתה גדולה כמו היום. קיימת כמות בלתי נדלית של אינפורמציה ובטיקטוק יש לנו כלי AI שמאפשר לנו ללמוד את הרשת ולהבין את השורה התחתונה.

טיקטוק שמה דגש על הסרטונים הקצרים כש50% מהמילניאלים אמרו שהם מעדיפים לוותר על הטלוויזיה והסטרימינג מאשר על הטיקטוק".

עוד הוסיפה פלקין: "טיקטוק שינתה את הדרך שאמנים כותבים שירים. בין אם מדובר על ההתאמה לטיקטוק ו-תשעה מתוך עשרה שירים זכו בפרסי מוזיקה ו50% מתוך השירים במצעד גלגל"צ היו של טיקטוק".

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - מערכת

תפריט נגישות