הברית למשחקים הוגנים ברשת משתפת פעולה עם המרכז לטכנולוגיה וחברה של הליגה נגד השמצה ושני הארגונים מפרסמים יחד מדריך מקיף וראשון מסוגו הנוגע בהפרעות ובפגיעות במשחקי הוידאו ברשת. 
במדריך מפורטים הסוגים, הסיבות וההשלכות שלך אותה התנהגות אנטי חברתית במשחקי הרשת. 
המדריך מלווה בפרסום מערך חדש של שיטות עבודה מומלצות, הזמינות באופן חופשי למפתחים שיעזרו לחברות להתמודד עם הנושאים הללו ונושאים נוספים משנת 2021 ואילך. 
מסגרת העבודה היא תוצאה של שיתוף פעולה בן שנתיים עם תעשיית הגיימינג וקרוב ל-200 החברות הטכנולוגיות החברות בברית למשחקים הוגנים ברשת, בתמיכת מומחים בחברה האזרחית ובאקדמיה, המתמחים בסוציולוגיה, פסיכולוגיה, מדעי הרוח ועוד. הליגה נגד השמצה הייתה שותפה קרובה והביאה את ההיסטוריה הארוכה שלה ואת המנהיגים הבינלאומיים על מנת להיאבק ולהעביר מן העולם את השנאה והאפליה. 
"משחקים מקוונים הם פלטפורמות חברתיות דיגיטליות. ככל שהם גדלים, הם הופכים לקהילות חשובות יותר עבור אנשים ברחבי העולם, באמצעותם הם מתחברים. תעשיית המשחקים חייבת ללמוד מכישלונות תעשיית המדיה החברתית' ולטפל באופן יזום בשנאה ובהטרדות במרחבי רשתות הגיימינג", אמר ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה. "הסקרים שלנו הראו כי ההטרדות בפלטפורמות המשחק משתוללות בשנת 2020. 81 אחוזים מהשחקנים הבוגרים ברשת בארה"ב חוו הטרדות במשחקים מקוונים. אימוץ מסגרת זו יהווה צעד חשוב לתעשייה – ואנו מקווים שיהיה הראשון מבין רבים. 

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - מור בסן

תפריט נגישות