טירוף ה-ChatGPT וה- AI מגיעים לעולם הקמעונאות הישראלי: רשת מחסני השוק, בבעלותם של משפחות נעמן וכהן, משיקה בישראל, מוצר מסחרי אשר מותג במלואו באמצעות שתי מערכות בינה מלאכותית מתקדמות. הרשת תשיק לקראת החג, יין כשר לפסח- ADOM COLLECTION, אשר מותג מיתוג מלא מתחילת התהליך ועד סופו, באמצעות שתי מערכות מתקדמות ChatGPT ו- Midjourney.
באמצעות מערכת midjourney עוצבה תווית בעיצוב מינימליסטי ונקי, בהתאם להוראות שניתנו על ידי חטיבת השיווק של הרשת. מהצד השני, מערכת ה- ChatGPT הייתה אמונה על כתיבת סיפור הפקת היין הבוטיקי, אשר הוטבעה על גבי התווית בפסקה קצרה. כל תהליך המיתוג של היין המושק בימים אלו, ארך מספר שעות.
מחטיבת השיווק של רשת מחסני השוק, נמסר: "אנו נרגשים להוביל מהלך חדשני ולהשיק את המוצר המסחרי הראשון בישראל, אשר מותג באמצעות בינה מלאכותית באופן מלא. טכנולוגיות מתקדמות אלו בעולמות המיתוג והעיצוב, סוחפות את העולם בענפים ובקטגוריות רבות ולא בכדי. השילוב בין שתי המערכות בתהליך המיתוג, הוביל למהירות תגובה ותוצאות מפתיעות ומשביעות רצון, כך שבחרנו לצאת עם התוצר הסופי as is עם דיוק קל מצידנו. תהליך המיתוג ארך מספר שעות, בעוד לרוב תהליכי מיתוג מסורתיים אורכים שבועות ואף חודשים".
עקבו אחרינו – חדשות טכנולוגיה TechZ
עוד הוסיף, איתי נעמן, מנהל השיווק של הרשת, "כרשת המחבקת ומעודדת שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך בשגרה היומיומית, היה ברור שניקח חלק ונמשיך להוביל טכנולוגית גם במהפכת ה- AI. הכלים הטכנולוגיים החדשים שעומדים לרשותנו ללא ספק כאן כדי להישאר ומספקים תוצרים רוחביים יותר, כך שזה בהחלט משב רוח מרענן ומרתק לבנות תהליכים פרסומיים ושיווקיים בדרך זו. כמובן שעדיין נדרשת שימת לב פרטנית של אנשי מקצוע לעומקו של התהליך, אך בטוטאל, בהחלט מדובר באלטרנטיבה שצפויה לסחוף גם את עולם הקמעונאות על כל רבדיו".