הביטוח הלאומי מתחדש ומפרסם את הצ'אט בוט 'בילי', אשר יסייע לכם בבירור זכויות מילואים, מפונים מהדרום והצפון ועוד כל מה שקשור למלחמת חרבות ברזל.
תפסיקו לחפש. יוזמה חשובה ומבורכת של הביטוח הלאומי נועדה לסייע עוד בהנגשה ובירור הזכויות.
לאחר שבמהלך המלחמה, יצרו בביטוח הלאומי אתר ייעודי הכולל מידע רב על הזכויות השונות לאנשים ביניהם מידע על מענקים, מחשבוני זכויות, הטבות ועוד. כעת הגיע השלב הבא בהנגשת המידע.
בשבועות האחרונים בנוסף לאתר הייעודי, שילבו בביטוח הלאומי גם צ'אט בוט חדש וייעודי שמכיל את כלל הזכויות השונות לכלל האוכלוסייה הזכאית ביניהם פצועי מלחמה, משפחות שכולות, מפונים, מתנדבים, משרתי מילואים, נפגעי מסיבות נובה ועוד.
- צילום צאט בילי מתוך אתר ביטוח לאומי
בביטוח הלאומי קראו לבוט צ'אט החדש בשם "בילי", הצ'אט בוט ישמש כמדריך לכל הבוטים הנוספים שיתווספו בעתיד. צאט בוט בילי נבנתה לאור שאלות רבות שכבר הופנו לביטוח הלאומי בשלל ערוצים, כולל מוקדים, סניפים, מענים מקוונים, רשתות חברתיות, זומים ומפגשים אישיים. הבוט עוסק גם בהנגשת החקיקה, פישוט השפה והתאמתה לפלטפורמה, וכולל גם איורים ומיתוג מותאם. בנוסף לבוט, ניתן גם שירות צ'אט אנושי שקיים באתר הביטוח הלאומי. חדשות טכנולוגיה Techz
לאחר בדיקה קצרה של הצ'אט, המידע אכן יותר מונגש ומסודר. בתחילת השיחה מופיעות קטגוריות שונות מחיילי מילואים ועד תושבי הדרום ועוד ויש שאלות ותשובות מוכנות מראש שיסייעו לכם.
לחצו למעבר צ'אט בוט זכויות ביטוח לאומי
ירונה שלום, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי: "חלק בלתי נפרד מקידום המענים והשירות שאנו נותנים לציבור הישראלי הוא האפשרות להגיע אליו בפלטפורמות השונות ולהנגיש את המידע והזכויות המגיעות לו. במיוחד בעת מלחמה, כשיישנם מאות אלפי אזרחים שזקוקים לסיוע ויכול להיווצר עומס ובלבול בין שלל הכותרות והמענים הקיימים בין שלל הארגונים הציבוריים, מערך ההסברה שלנו יחד עם מערך המיחשוב והאגפים המקצועיים הקימו תוך זמן קצר מענה מקיף לכל הזכויות בביטוח הלאומי בצורה נעימה, מקיפה שעושה סדר לאזרח לגבי הסיוע לו הוא יכול להיות זכאי. כאמור, זהו רובד נוסף מבין שלל מעני השירות הניתנים ושעוד יינתנו לציבור".
מיכאלה כהן, דוברת הביטוח הלאומי: "כשהרשתות ועולם הדיגיטל הולך ומתפתח מיום ליום, מערכי הסברה מצומצמים אינם מספיקים ויש צורך תמידי להתאים את עצמנו לציבור ולהנגיש לו את הזכויות המגיעות לו בכל פלטפורמה אפשרית. הביטוח הלאומי ידוע כגוף שיודע לתת שירות פרונטלי בסניפים, בקהילה ובמוקדים טלפונים אך במקביל, בשנים האחרונות, השירות שלנו הופך להיות גם דיגיטלי ונגיש בין אם בצ'אט אנושי, פניות מקוונות, רשתות חברתיות ועכשיו גם צ'אט בוט מבוסס דאטה שיכול לתת מענים מידיים על הזכויות המגיעות לציבור".
אולי יעניין אותך גם לקרוא:
תגיות: צאט בירור זכויות, חרבות ברזל, צאט בוט ביטוח לאומי