קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מותג שיאומי בישראל, תפתח בשבועות הקרובים חנות קונספט חדשה בראשל"צ. החנות החדשה תשתרע על שטח של כ-100 מ"ר ותיפתח ברחוב רוטשילד, אחד הרחובות המרכזיים בראשל"צ. זו תהיה הפעם הראשונה שהמילטון תפתח חנות קונספט כחנות רחוב ולא בתוך מרכז קניות, היות ושאר החנויות הרשמיות של שיאומי – חנויות רשת Mi Store, ממקומות בדיזנגוף סנטר, קניון עופר הקריון וקניון מול הים אילת.
קרדיט: שיואמי יח"צ
החנות בראשון לציון תהיה גם הראשונה ברשת בה תופעל בהמשך גם מעבדה שתסתפק שירותי תיקון ואבחון מהירים למגוון מוצרי האקוסיסטם והטלפונים הניידים של המותג, ובכך תספק לקונים פתרון כולל לכל צרכיהם, בהמשך צפויים להיכנס טכנאים ושירותי מעבדה גם לחנויות הקיימות.
בפתיחת החנות החדשה, שעברה שיפוץ במהלך החודש האחרון, הושקעו כ-600 אלף ש"ח והיא תציע ללקוחות מגוון רחב של מוצרים חכמים מבית המותג שיאומי בהם סמארטפונים, שואבי אבק רובוטיים ואלחוטיים, שעונים וצמידים חכמים, מצלמות, רמקולים, אוזניות, ומוצרי חשמל חכמים לבית. כמו כן, הלקוחות יוכלו למצוא בחנות מוצרי ליף-סטייל כגון תיקים, מזוודות ואף מטריות.
"למרות משבר הקורונה שפגע בכלל העסקים בישראל אנחנו שמחים להודיע על פתיחת חנות נוספת של שיאומי בישראל, חנות רביעית במספר, תחת רשת Mi Store ועל הרחבת הפעילות של המותג בארץ. שיאומי הפך בשנים האחרונות למותג מוכר ואהוב בכל בית, בזכות מגוון רחב של מוצרי חשמל, סמארטפונים וגאדג'טים איכותיים במחירים תחרותיים. הצרכן הישראלי מעדיף את כל השירותים תחת קורת גג אחת, ולכן, לראשונה אנחנו מתכוונים לפתוח בהמשך בתוך החנויות גם שירותי בדיקה ותיקון מהירים תחת אחריות של יבואן רשמי "
מסביר אייל אהרוני, מנהל חנויות הקונספט של שיאומי.
שיאומי היא יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם לפי נתוני הרבעון השלישי של 2020 שפרסם מכון המחקר Counterpoint Research והשנייה בנתח השוק בקטגוריית הסמארטפונים בישראל מנתוני הרבעון השלישי של השנה, לפי דו"ח של חברת המחקר קנאליס. המותג נהנה מצמיחה מתמשכת, בזכות מוצרים בעלי איכות מצוינת ומחירי Value For Money. למעשה, שיאומי הפכה למילה נרדפת לסמארטפונים ומוצרי חשמל חכמים לבית באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת ומחירים אטרקטיביים.
התכנון לפתוח חנות נוספת של שיאומי עלה עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה אך ההחלטה על המיקום התקבלה במהלך הסגר השני. החנויות שלנו ממוקמות במרכזי הקניות והקניונים שנותרו ריקים מאדם והרגשנו זאת בתנועת הקונים למרות שהחנויות שלנו הן עסק חיוני, התנועה האיטית בתקופת הסגרים אפשרה לנו להשקיע בקידום המכירות באמצעות האונליין שעלו משמעותית. אין ספק שבחירת המיקום לחנות החדשה נבעה בין היתר עקב העובדה כי הקניונים עדיין סגורים וכולי תקווה שהממשלה תכריע בהקדם על פתיחתם, לטובת המשק הכולו", סיכם אהרוני.