דקטלון ישראל משיקה בימים אלו אפליקציה חדשה לרכישה מקוונת. אפליקציית דקטלון למכשירים ניידים פועלת כבר משנת 2014 בצרפת, ועכשיו אחרי 30 מדינות מגיעה גם לישראל.

הדרך הנפוצה כיום לגלישה באינטרנט הינה דרך מכשיר הסלולר, ולפי מחקרים כ-44% מהמכירות אונליין באינטרנט נעשות כיום דרך המכשירים הניידים. ובשנה האחרונה צרכנים מכל רחבי העולם בילו יותר מ-50 מיליארד שעות באפליקציות לקניות, עלייה של 42% לעומת שנת 2020.

האפליקציה החדשה של מותג הספורט דקטלון מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשניים, ציוד ספורט ליותר מ-70 סוגי ספורט שונים במגוון רמות, ממתחילים ועד למקצוענים.

צילום אפליקציית דקטלון

פיתוח האפליקציה נעשה כחלק ממטרת החברה: הנגשת ענפי הספורט השונים להמונים, בכדי לאפשר לכל אדם לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים. פיתוח האפליקציה שם דגש על מהירות, קלות ונוחות לשימוש, כך שהיא מותאמת באופן אישי לתחומי הספורט המועדפים על המשתמש, מציעה אפשרות לחנויות אהובות ועוד. באפליקציה החדשה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים, תהליך הקנייה מהיר ובטוח, התראות מותאמות אישית למשתמש, ישנו מעקב אחר רכישות, וחוויה משופרת בחנות עם קטלוג מוצרים מקיף וסריקת ברקודים מהירה לצורך בדיקת מלאי המוצר.

מיכל בונדי–אברהם, מנהלת תחום דיגיטל DECATHLON: "בשנת 2023, יותר מ- 12 מיליון איש הורידו את אפליקציית דקטלון ברחבי העולם. מבינהם אחוז גבוה מאוד משתמשים פעילים בחודש. בנוסף, ראינו השנה צמיחה הקרובה לשיעור צמיחה תלת ספרתי בהשוואה לשנה שעברה רק מרכישות דרך האפליקציה. כעת אנחנו שמחים להשיק את האפליקציה לקהל הישראלי. האפליקציה מותאמת אישית לכל לקוח ולקוח וכוללת אפשרויות ל-Wishlist, פרופיל, צפיה בקטלוג ואת פיד הבית. האפליקציה תאפשר חווית רכישה זהה לזו של אירופה והעולם כולו".

האפליקציה זמינה למכשירי האנדרויד בחנות ב Google Play  כאן

ואם אתם בעלי אייפון,תוכלו להוריד ב- App Store > כאן

אולי יעניין אותך גם :

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - מור בסן

תפריט נגישות