משרד העלייה והקליטה, בשותפות עם מערך הדיגיטל הלאומי משיק את אפליקציית – My Aliyah: אפליקציה למען העולים החדשים, המרכזת את כל המידע הדרוש לעולה החדש ומאפשרת ביצוע פעולות מרכזיות. האפליקציה זמינה בחנויות אפל סטור וגוגל פליי בשש שפות – עברית, אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית ואמהרית.

אפליקציית My Aliyah מאפשרת גישה ידידותית ונוחה למגוון שירותים בקליק כגון גישה מהירה לאתר משרד העלייה והקליטה, אזור אישי המרכז את כל המידע הדרוש ומערכת לניהול זכאויות פוטנציאליות מותאמות אישית לעולה.

אפליקציה זו נוחה במיוחד לשימוש העולה שכן היא כוללת שירותים והסברים מותאמים אישית; שליחת הודעות חשובות בדחיפה; ויזואליזציה בכלים מתפתחים ומודרניים כגון מפת צעדים ראשונים, תזכורות למשימות חשובות שטרם בוצעו; סנכרון עם אזור אישי ואפשרות לפתיחת פניה מקוונת; יומן משימות ועוד. בשלב הבא תכלול האפליקציה מידע לאלו המתעניינים בעלייה ומבקשים מידע הנחוץ להם בכדי לקבל את ההחלטה.

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר: ״השקת האפליקציה החדשה משתלבת במהלך הדיגיטלי של משרד העלייה והקליטה, הכולל גם צ’אט בוט חכם ושירותים נוספים. מהפכה זו, יחד עם מערך הליווי לעולים מרגע קבלת ההחלטה לעלות, שמה את העולה במרכז ומסייעת לו בתהליך ההתאקלמות.

העולים החדשים מגיעים מלאי רצון להשתלב, אך מתמודדים עם חוסר ידע, בירוקרטיה, קשיי שפה ואתגרי קליטה. האפליקציה, המונגשת בשפות שונות, תקל עליהם במגוון תחומים. אנו נמשיך לשלב בין שירותים דיגיטליים מתקדמים לבין שירות אישי ואנושי, מתוך מחויבות לתמוך בכל עולה בשנתו הראשונה ומעבר לה״.

ראשת מערך הדיגיטל הלאומי, שירה לב-עמי: ״מערך הדיגיטל הלאומי שם לו למטרה להפוך את המסלול הדיגיטלי לדרך הקלה, היעילה, המהירה והזמינה ביותר לקבלת שירותים של הממשלה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה והמוטיבציה הגבוהה במשרד העליה והקליטה למעבר לתהליכים דיגיטליים בכל מישורי השירות השונים. מערך הדיגיטל הלאומי מסייע למשרדים השונים לשדרג את השירות, להנגיש את מה שמגיע לתושב בזכות ולייעל את התהליכים בממשלה לקבלת חוויית משתמש מעולה עבור התושב בקצה״.

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - מור בסן

תפריט נגישות