קומבוקס (CommBox), חברה המתמחה בתקשורת לקוחות ואוטומציה למוקדי שירות ומכירות, גייסה 15 מיליון דולר מקרן PSG Equity, המשקיעה בחברות טכנולוגיות בשלבי צמיחה. ההשקעה תשמש להמשך פיתוח פתרונות ומוצרים מבוססי בינה מלאכותית לשירות לקוחות, לצד הרחבת הפעילות בשוק המקומי והבינלאומי. 

קומבוקס פיתחה פלטפורמה רב-ערוצית מבוססת AI לניהול חווית לקוח במוקדי שירות ומכירות. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לנהל את כל הפניות ממגוון ערוצים דיגיטליים (וואטסאפ, מסנג'ר, אימייל, רשתות חברתיות, ועוד), בממשק מרכזי, ליצור אוטומציות נרחבות במערכי השירות ולהשתמש בבינה מלאכותית בצורה מאובטחת על מנת לשפר את יעילות מוקדי השירות ולעמוד בציפיות הגדלות של הצרכנים בעידן הדיגיטלי. 

הפלטפורמה של קומבוקס משמשת את החברות הגדולות בישראל כולל בנקים, חברות ביטוח, בריאות, קמעונאות, לוגיסטיקה, תקשורת ועוד ומאפשרת להם ליצור בוטים מבוססי AI שפותרים פניות מורכבות של לקוחות, תוך אינטגרציה מאובטחת למערכות הארגוניות ובהתאמה לצרכים העסקיים. הפלטפורמה עומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של אבטחת מידע ופרטיות, בהן תקנות SOC2, ISO, PCI ו-GDPR, ועוד. 

למרות החדשנות הטכנולוגית האדירה בתחום הבינה המלאכותית לשירות לקוחות, ארגונים רבים עדיין לא מנצלים את מלוא הפוטנציאל הטמון ב-AI, למעט איסוף פרטים והעברה לנציג אנושי. סקר שערכה קומבוקס בבריטניה מצא כי למרות ש-80% מהצרכנים מעוניינים להשתמש בבינה מלאכותית לשירות לקוחות, רק 15% מהארגונים הטמיעו בינה מלאכותית באופן נרחב בתהליכי השירות. הסיבה לכך היא היעדר יכולות אוטומציה ואינטגרציה מתקדמות כדי לבצע בצורה מאובטחת את המשימות הנדרשות, כגון תהליכי אימות או טיפול בנתונים רגישים והתממשקות מהירה ומאובטחת למערכות הארגון.

קומבוקס הוקמה בשנת 2013 ומעסיקה כ-100 עובדים בישראל, בריטניה וארה"ב. בין לקוחותיה כלל ביטוח, שירותי בריאות כללית, HOT, YES, בנק לאומי, הבנק הבינלאומי, ישראכרט, איקאה וכן אוניברסיטאות מובילות ורשויות מוניציפליות בישראל ובבריטניה.

דביר הופמן, מנכ"ל קומבוקס: "אנו מודים לקרן PSG על האמון והתמיכה במשימה שלנו – לאפשר לארגונים לספק חווית לקוח מתקדמת וחדשנית תוך שימוש בבינה מלאכותית באופן המדייק את המענה ללקוחות באופן המיטבי ביותר. הפתרון שלנו מאפשר הטמעה של בינה מלאכותית ואוטומציה של פניות לקוחות בצורה מהירה, ייחודית ומתקדמת, תוך שמירה על אבטחת המידע ופרטיות הלקוחות. כספי ההשקעה ישמשו אותנו להאצת פיתוח מוצרים חדשניים מבוססי בינה מלאכותית על מנת לתת את הפתרונות המתקדמים ביותר ללקוחותינו בישראל במקביל להרחבת הפעילות העסקית באירופה ובצפון אמריקה". 

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - מור בסן

תפריט נגישות