חברת Deeto, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שהופכת את 'קול הלקוח' למנוע דינמי לצמיחה, מודיעה היום על גיוס בסבב A של 12.5 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Jump Capital, ובהשתתפות הקרנות Mertor, Tal Ventures TAU Ventures, UpWest. בכך מגיע סך גיוסי החברה ל-17 מיליון דולר.

כספי הגיוס יסייעו ל- Deeto להרחיב את הפלטפורמה שלה, לחזק את יכולות ה-AI, ולהמשך לבסס את מעמדה כשכבת הליבה של הלקוח עבור צוותי Go-To-Market מודרניים.

"שיחות מכירה קורות מאוחר מדי כדי לעצב את התפיסה- ההשפעה האמיתית מתחילה כבר בשלב המחקר העצמאי של הקונה". אומר ערן ברון, מייסד שותף ומנכ"ל Deeto. "לכן הקמנו את Deeto – כדי להפוך את קול הלקוח לנגיש, ניתן לחיפוש ופעולה- בדיוק בזמן ובמקום המתאימים במהלך מסע המכירה".

בעקבות סבב הגיוס הנוכחי, Deeto מרחיבה את הפלטפורמה שלה כדי לעמוד בביקוש הגובר מצד ארגונים המעוניינים לחדש את אסטרטגיות ה-Go-To-Market שלהם ולהתאימה לעידן כלי ה AI בעידן שבו צמיחה מונחית-לקוחות הופכת למרכזית יותר מאי פעם, Deeto בונה את התשתית שתאפשר לחברות לבסס אמון מוקדם יותר, להמיר לקוחות מהר יותר- ולנצח בתדירות גבוהה יותר.
Deeto גייסה בעבר סבב סיד בהובלת UpWest, שהינה שותפה מרכזית עוד מימיה הראשונים של החברה.

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - TechZ

תפריט נגישות