
זום הכריזה על חידושים רבים במערכת, מבוססי בינה מלאכותית (AI) שמשדרגים את כלל מרכיבי הפלטפורמה הפופולרית שלה – מ-Zoom Team Chat ו-Zoom Docs ועד Zoom Contact Cente
סמיטה השיים, מנהלת המוצר הראשית בזום, מציינת כי ה-AI Companion עובר מהפכה משמעותית: "העוזר האישי שלנו נועד לשפר פרודוקטיביות ושיתוף פעולה באמצעות סוכני AI שמספקים פתרונות אמיתיים למשתמשים, ועוזרים להם להספיק יותר – בתוך סביבת זום המוכרת והאמינה".
ה-AI Companion יוכל לבצע משימות מורכבות באופן עצמאי, לזהות אילו כלים להשתמש ולשלב יכולות נימוק וזיכרון מכונה. המשמעות: קבלת החלטות חכמה יותר, פתרון בעיות יעיל ולמידה מתמשכת שמשפרת את הביצועים לאורך זמן.
כעת ניתן להיעזר בעוזר האישי של זום גם בניהול לוחות זמנים, תזמון פגישות, יצירת קליפים מהירה, סיוע בכתיבה למסמכים ועוד – והכול באמצעות AI חכם שמבין את ההקשר ופועל בהתאם.
בקרוב, משתמשים יוכלו להוסיף סוכני AI מותאמים אישית ולחברם לכלי עבודה ספציפיים – לדוגמה, טיפול אוטומטי בבקשות מחיר (RFP) או תמיכה ב-IT ומשאבי אנוש.
ארגונים יוכלו:
כל שדרוגי ה-AI Companion כלולים ללא עלות נוספת עבור לקוחות Zoom עם מנוי בתשלום.
השדרוגים החדשים של זום מאפשרים עבודה חכמה, נוחה ואוטומטית יותר – מניהול פגישות ועד שירות לקוחות מתקדם. הודות ליכולות AI מתקדמות, המשתמשים יוכלו להספיק יותר בפחות זמן, לייעל תהליכים ולהפוך את העבודה השוטפת לאפקטיבית מאי פעם.
שנת הלימודים במכללות הטכנולוגיות נפתחה היום, שנה לאחר השביתה בת 3 השבועות שניהלו המכללות הטכנולוגיות,…
שנת הלימודים השלישית של תכנית “קידום נערות במדע” יוצאת השבוע לדרך ביוזמת לוריאל ישראל ובשיתוף…
אנבידיה ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל, ומודיעה כי תעתיק את מרכז המחקר והפיתוח שלה בבאר…
חברת Ultimate Ears משיקה בישראל את ה-MINIROLL: רמקול נייד, קל במיוחד, עם עיצוב חדשני ואקוסטיקה…
בעידן שבו כל שיחה, הודעה ולחיצה על לינק עלולים להפוך למלכודת, Meta מנצלת את חודש…