טיקטוק משיקה בארץ יוזמה חדשה שמתגמלת יוצרים בפרסים כספיים על יצירת תוכן מקורי ואיכותי בנושאים מרכזיים כמו ספורט, טלוויזיה וקולנוע, למידה ועוד, שכבר שזכתה להצלחה רבה מעבר לים.

הפרויקט הראשון שיושק בארץ במסגרת תכנית זו הוא תחרות "ספורטוק", במסגרתה מוזמנים המשתמשים לשתף סיפורים ורגעים מעולם הספורט תחת האשטאג ייעודי – #ספורטוק, ולהתמודד על פרסים.

תחרות ספורטוק, שיצאה לדרך בימים אלה ותתקיים עד 27 בנובמבר, מציעה ליוצרים, אוהדים וחובבי ספורט לשתף רגעים מרגשים מהיציעים, מהמגרשים ולמעשה בכל נושא שקשור לענף הספורט. הם יוכלו להעלות תוכן על קבוצות אהובות, שחקנים מעוררי השראה או חוויות אישיות מעולם הספורט המקומי והעולמי. זאת במטרה לעודד את קהילת המשתמשים המקומית להצטרף לתחום הספורט הצומח בפלטפורמה, להעשיר אותו בחוויות אותנטיות מרגשות נוספות ולסייע לקהלים רבים נוספים להיחשף לתרבות הספורט התוססת של ישראל.

בטיקטוק ציינו כי ענף הספורט חווה בשנים האחרונות צמיחת תוכן מרשימה עם האשטאגים בולטים כמו #כדורגל עם 2.3 מיליארד צפיות, #כדורגלטוק עם 1.8 מיליארד צפיות, #ספורט עם 868 מיליון צפיות ו-#כדורסל עם 391 מיליון צפיות.

מה עושים כדי לזכות?

על מנת להשתתף המשתמשים יש להיכנס לדף התחרות בטיקטוק, ולאשר את הצטרפותם, להעלות לפחות שני סרטונים בצירוף ההאשטאג הרלוונטי לקמפיין, שבמקרה הזה הינו #ספורטוק, ולהתחיל לצבור צפיות. סרטונים שיחצו את רף  1,000הצפיות ייכנסו להגרלת הפרסים, במסגרתה ייבחרו עשרת הסרטונים הבולטים בתחרות, שיישפטו בין היתר על פי איכות התוכן, רמת ההפקה, יצירתיות, מקוריות והצלחת הסרטון בפועל בפלטפורמה, בהתאם למפורט בתקנון התחרות. ככל שהתוכן מלוטש וייחודי יותר, כך גדלים הסיכויים לזכות.

הפרסים בתחרות:

מקום ראשון – 5,000 שקלים

מקום שני – 3,000 שקלים

מקום שלישי – 2,000 שקלים

מקומות 4–10 – 1,000 שקלים כל אחד

אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן בטיקטוק ישראל: "אנחנו רואים שקהילת הספורט בטיקטוק צומחת בקצב מרשים, ואנחנו גאים להשיק את ספורטוק, מהלך שנועד להעצים את קולות האוהדים והיוצרים, ולתת במה לסיפורים ולחוויות שמחברים בין אנשים דרך אהבת הספורט. הפרויקט הזה ממשיך את המחויבות שלנו לעודד יצירתיות, השראה ואורח חיים ספורטיבי".

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - TechZ

תפריט נגישות