חברת Shield, המספקת פלטפורמה חדשנית מבוססת AI לצמצום הונאות במגזר הפיננסי, מודיעה על מינויה של מיכל מילגלטר לתפקיד סמנכ"לית שיווק עולמית (VP Marketing), במטרה להוביל את התרחבות החברה לשווקים חדשים ולהעמיק את אחיזתה בקרב מוסדות פיננסיים גלובליים.

מיכל מילגלטר מביאה עמה ניסיון של למעלה מ־15 שנה בשיווק טכנולוגי גלובלי, עם מומחיות בעבודה ישירה עם מוסדות בנקאיים בינלאומיים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת שיווק גלובלית ב‑Personetics, ולפני כן שימשה כדירקטורית שיווק ב‑Blue Dot. היא חברה בפורום G-CMO של מנהלי השיווק בהייטק הישראלי, ובעלת רקע עשיר בתחומי הקריאייטיב, האסטרטגיה והתוכן הדיגיטלי.

Shield פעילה כיום ב־5 יבשות, עם צוות של כ־180 עובדים, ומערכותיה מנטרות מדי יום למעלה מ־150 מיליון אינטראקציות תקשורת עבור מעל חצי מיליון עובדים בארגונים פיננסיים.

מילגלטר מצטרפת ל־Shield בתקופה של צמיחה ותוביל מהלכים לחיזוק נוכחות המותג בשווקים גלובליים, פתיחת טריטוריות חדשות והעמקת מעמדה של החברה ככוח מניע בתחומי איתור הונאות והקומפליאנס. היא מחליפה את יפתח דרורי, שהוביל את תחום השיווק בשש השנים האחרונות והיה שותף מרכזי בבניית המותג של Shield בזירה הבינלאומית.

ערן נועם, יזם שותף ו-CBO של Shield: "אנחנו בעיצומה של קפיצה טכנולוגיה ועסקית משמעותית. מיכל מביאה איתה הבנה עמוקה של שיווק לעולמות הפיננסיים, יכולת אסטרטגית גבוהה וניסיון רב־שנתי בעבודה עם בנקים גלובליים, בדיוק בזמן שאנחנו מבססים את מעמדנו כחברה מובילה בתחומה. שילד בנתה לאורך השנים מותג חזק ומוביל, ואני בטוח שמיכל תדע לקחת אותנו לשלב הבא"

מיכל מילגלטר הוסיפה: "Shield מספקת ערך מהותי בשוק שבו טכנולוגיה חדשנית מבוססת בינה מלאכותית, רגולציה וביטחון עסקי נפגשים. אני שמחה להצטרף לצוות שמוביל חדשנות אמיתית בעולם שבו הפיקוח והציות הם לא רק חובה, אלא יתרון תחרותי. זו זכות לעבוד עם צוות כל כך מוכשר ומשמעותי, הן מקצועית והן אנושית, ולבנות יחד מותג שמוביל את התחום ברמה הבינלאומית."

Shield נוסדה על ידי שירן וייצמן (מנכ"ל), אופיר שבתאי (CTO) ו‑ערן נועם (CBO), וגייסה עד היום כ-40 מיליון דולר ממשקיעים אסטרטגיים ובהם קבוצות הבנקאות הגלובליות UBS ו‑Macquarie Capital, וכן הקרנות OurCrowd ו‑Mindset Ventures.

חדשות טכנולוגיה, בינה מלאכותית, סייבר ועוד - TechZ

תפריט נגישות